Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ...ΓΙΑΤΙ







ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΡΛΙΤΟ...


Όταν με ρωτούν γιατί αγαπώ τόσο πολύ το σκύλο μου τις πιο πολλές χαμογελώ και σκέφτομαι πως είναι λιγο δύσκολο να εξηγήσω !Ισως γιατί όλα αυτά που με κάνουν να τον αγαπώ δε μπορεί κανείς να τα καταλάβει απόλυτα αν δε τα νιώσει !Ισως γιατί τελικά όλα αυτά για τα οποία τον αγαπώ...αυτά τα (μικρά) πράγματα,να είναι στην πραγματικοτητα απο μόνα τους μεγάλα...

 -Τον αγαπώ γιατί κάθε πρωί έρχεται στο δωμάτιο και βλεπω την μουσουδα του να μου φωνάζει...Σήκω.....επιτελους...

-Γιατί με περιμένει στην πολυθρόνα μας να πιούμε μαζί τον πρωινό μας καφέ!

-Γιατί μελαγχολεί όταν δεν με βλέπει

-Γιατί όταν κάποιος τον μαλώνει έρχεται κοντά μου,σαν να μου λέει ...προστατέψε με...

-Γιατί λιώνω όταν με κοιτάζει βαθιά στα μάτια,διασκεδάζω όταν με μαλώνει και 
τρελαίνομαι όταν εξαντλημένος από το παιγνίδι πέφτει ξερός και κοιμάται στην αγκαλιά μου !

-Τον αγαπώ γιατί  δίνει νόημα σε πολλά πράγματα,γιατί είναι τόσο τρυφερούλης και γιατί κάνει τη ζωή μου πιο όμορφη !

Γιατί τον φωνάζω καμάρι μου,κούκλο μου, μου,και κείνος πάντα με κοιτά με τα τεράστια γεμάτα αγάπη μάτια του που δε μπορείς να τους αντισταθείς !

-Και το βράδυ όταν πάμε για ύπνο δεν ανεβαίνει στο κρεββατι 
μέχρι να σταματήσω να τον χαιδεύω.
Και μετά χωρίς καν να το καταλάβω,ανεβαίνει και κουλουριάζεται δίπλα μου,κάπου που να με ακουμπάει.

Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά γι αυτόν !

Στιγμές που αξίζουν και σημαίνουν πολλά και για τους δύο !Μία σχέση αναμφισβήτητα μοναδική ! <3





...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου